مدیریت ارتباط با مشتری، وفادارسازی مشتریان، افزایش و جذب مشتری

باشگاه مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری ، وفادارسازی مشتریان،راه اندازی باشگاه مشتریان، افزایش مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری، وفادارسازی مشتریان، افزایش و جذب مشتری

باشگاه مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری ، وفادارسازی مشتریان،راه اندازی باشگاه مشتریان، افزایش مشتری


مدیریت ارتباط با مشتری، وفادارسازی مشتریان، افزایش و جذب مشتری
علی خویه
09122991608
khooyeh@gmail.com
باشگاه مشتریان از جمله مهمترین ابزارهای وفادارسازی مشتری جهت تحکیم و تقویت فعالیت های بازاریابی است. در واقع تمرکز باشگاه مشتریان بر روی توسعه روابط با مشتریان فعلی است. در تعریفی دیگر ((باشگاه مشتریان به عنوان یک حلقه برقرار کننده ارتباطات با افراد تعریف می شود، که به وسیله بنگاه اقتصادی و به منظور ایجاد ارتباطات مستقیم و منظم با مشتریان ایجاد شده و راهبری می شود. هدف باشگاه مشتریان، فعال کردن مشتریان و افزایش وفاداری آنها به وسیله ایجاد یک رابطه عاطفی با آنهاست)). همچنین یکی از اهداف راه اندازی باشگاه مشتریان افزایش دانش و اطلاعات بنگاه اقتصادی درباره رفنار و علایق مشتری خویش است. در واقع پس از ثبت نام مشتری در باشگاه مشتریان در هر بار مراجعه وی، بنگاه اقتصادی اطلاعات مفصلی در مورد رفتار مشتری، علائق و ساختار تقاضای وی دریافت می کند.
می توان نتیجه گرفت که فرآیند مدیریت یک باشگاه مشتریان، مجموعه اقدامات سازمان یافته در جهت ایجاد، حفظ و افزایش وفاداری مشتریان نسبت به یک برند هستند و بر خلاف تصور رایج، در یک محصول نرم افزاری خلاصه و محدود نمی‌شوند. اما توسعه فناوری اطلاعات در فضای کسب و کار این امکان را به وجود آورده است تا بتوان از این ظرفیت در جهت اهداف مد نظر از راه اندازی باشگاه مشتریان به نحو مطلوب استفاده نمود.
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
موضوعات مطالب
خدمات ما
آموزش افزایش مشتری افزایش مشتری اصول و فنون مذاکره
شبکه های اجتماعی

کانال تلگرام

راهکارهایی برای افزایش فروش شما

صفحه ی اینستاگرام

صفحه ی لینکدین
طبقه بندی موضوعی

 

 سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی

مشتری شناسی، مشتری سازی

در شرکت های   شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   تولید کنند گان و وارد کنندگان شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابسته


باشگاه مشتریان

مدرس دوره:

گروه متخصصان مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas

علی خویه        khooyeh@gmail.com              09122991608   

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... 

 

سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابسته

همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی

با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی

هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی

اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com

مدت زمان سمینار: 12 ساعت

مخاطبان: کلیه پرسنل

برخی از سرفصل های دوره:


 

  • تیپ شناسی مشتریان در شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابسته

  • روانشناسی مشتریان در شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابسته

  • شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابسته

  • روش های ارتباط بهتر با افراد در شرکت های   شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )    و

  • انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها

    • مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها

    • مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها

    • مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها

    • مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها

    • مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها

    • مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها

    • مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها

    • ....

    • ....

    • ... در شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابسته

  • ان ال پی در ارتباطات خلاق در شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابسته

  • تکنیکهای مشتری سازی تلفنی در شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابسته

  • مشتری مداری تلفنی در شرکت های   شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابسته

  • روابط عمومی خلاق و موثر در شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابسته

  • تکنیک های بهبود روابط عمومی در شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابسته

  • دام های روابط عمومی موثر و اثربخش

  • 10 تکنیک ارتباط خلاق در فروش  شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابسته

  • زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)

  • مهندسی ذهن در شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابسته

  • الف)اعصاب‌و شبکه های عصبی

  • ب)زبان و زبانشناسی

  • ج)برنامه‌ریزی

  • نقش اعصاب در تبلیغات

  • ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان

  • اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در شرکت های   شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابسته

  • اصل استفاده از قدرت سوال

  • اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت

  • اصل تصویر سازی ذهنی در شرکت های   شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابسته

  • بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی

  • اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات

  • اصل مدلسازی برای مشتری سازی در شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابسته

  • فرایند مدلسازی در شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابسته

  • اصل باورها و  ارزش ها در مشتری مداری

  • اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان

  • اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها

  • اصل خطوط زمانی

  • اصل مدل  TOTE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات

  • اصل مدل  ROLE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات

  • اصل مدل متا در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات

  • اصل مدل  Score در مشتری مداری و مشتری سازی

  • زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی

  • اصل مدل میلتون در ارتباط با دیگران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی