سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی مشتری شناسی، مشتری سازی
سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی
مشتری شناسی، مشتری سازی
در شرکت های شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) تولید کنند گان و وارد کنندگان شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
مدرس دوره:
گروه متخصصان مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas
علی خویه khooyeh@gmail.com 09122991608
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی
با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی
هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی
اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com
مدت زمان سمینار: 12 ساعت
مخاطبان: کلیه پرسنل
برخی از سرفصل های دوره:
- تیپ شناسی مشتریان در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
- روانشناسی مشتریان در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
- شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
- روش های ارتباط بهتر با افراد در شرکت های شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و
- انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
- مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
- مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
- مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
- ....
- ....
- ... در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
- ان ال پی در ارتباطات خلاق در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
- تکنیکهای مشتری سازی تلفنی در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
- مشتری مداری تلفنی در شرکت های شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
- روابط عمومی خلاق و موثر در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
- تکنیک های بهبود روابط عمومی در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
- دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
- 10 تکنیک ارتباط خلاق در فروش شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
- زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
- مهندسی ذهن در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
- الف)اعصابو شبکه های عصبی
- ب)زبان و زبانشناسی
- ج)برنامهریزی
- نقش اعصاب در تبلیغات
- ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
- اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در شرکت های شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
- اصل استفاده از قدرت سوال
- اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
- اصل تصویر سازی ذهنی در شرکت های شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
- بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی
- اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدلسازی برای مشتری سازی در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
- فرایند مدلسازی در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
- اصل باورها و ارزش ها در مشتری مداری
- اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
- اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
- اصل خطوط زمانی
- اصل مدل TOTE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل ROLE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل متا در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل Score در مشتری مداری و مشتری سازی
- زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی
- اصل مدل میلتون در ارتباط با دیگران