مدیریت ارتباط با مشتری، وفادارسازی مشتریان، افزایش و جذب مشتری

باشگاه مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری ، وفادارسازی مشتریان،راه اندازی باشگاه مشتریان، افزایش مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری، وفادارسازی مشتریان، افزایش و جذب مشتری

باشگاه مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری ، وفادارسازی مشتریان،راه اندازی باشگاه مشتریان، افزایش مشتری


مدیریت ارتباط با مشتری، وفادارسازی مشتریان، افزایش و جذب مشتری
علی خویه
09122991608
khooyeh@gmail.com
باشگاه مشتریان از جمله مهمترین ابزارهای وفادارسازی مشتری جهت تحکیم و تقویت فعالیت های بازاریابی است. در واقع تمرکز باشگاه مشتریان بر روی توسعه روابط با مشتریان فعلی است. در تعریفی دیگر ((باشگاه مشتریان به عنوان یک حلقه برقرار کننده ارتباطات با افراد تعریف می شود، که به وسیله بنگاه اقتصادی و به منظور ایجاد ارتباطات مستقیم و منظم با مشتریان ایجاد شده و راهبری می شود. هدف باشگاه مشتریان، فعال کردن مشتریان و افزایش وفاداری آنها به وسیله ایجاد یک رابطه عاطفی با آنهاست)). همچنین یکی از اهداف راه اندازی باشگاه مشتریان افزایش دانش و اطلاعات بنگاه اقتصادی درباره رفنار و علایق مشتری خویش است. در واقع پس از ثبت نام مشتری در باشگاه مشتریان در هر بار مراجعه وی، بنگاه اقتصادی اطلاعات مفصلی در مورد رفتار مشتری، علائق و ساختار تقاضای وی دریافت می کند.
می توان نتیجه گرفت که فرآیند مدیریت یک باشگاه مشتریان، مجموعه اقدامات سازمان یافته در جهت ایجاد، حفظ و افزایش وفاداری مشتریان نسبت به یک برند هستند و بر خلاف تصور رایج، در یک محصول نرم افزاری خلاصه و محدود نمی‌شوند. اما توسعه فناوری اطلاعات در فضای کسب و کار این امکان را به وجود آورده است تا بتوان از این ظرفیت در جهت اهداف مد نظر از راه اندازی باشگاه مشتریان به نحو مطلوب استفاده نمود.
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
موضوعات مطالب
خدمات ما
آموزش افزایش مشتری افزایش مشتری اصول و فنون مذاکره
شبکه های اجتماعی

کانال تلگرام

راهکارهایی برای افزایش فروش شما

صفحه ی اینستاگرام

صفحه ی لینکدین
طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

يكشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۰۶ ب.ظ

تکنیک های جذب مشتری در کوتاه مدت و بلند مدت

تکنیک های جذب مشتری در کوتاه مدت و بلند مدت

cust

قوانین طلایی برای جذب مشتری رضایتمندی نمی­تواند عاملی برای حفظ و نگهداری مشتری و در نتیجه سودآوری تلقی شود. البته به نظر می­رسد که رابطه بین رضایت مشتریان و میزان سوددهی و یا فروش مثبت است. یعنی اینکه رضایت بالاتر ...

ادامه متن »
    ۰ نظر  کانال تلگرام مدیریت ارتباط با مشتری CRM موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۰۶
    علی خویه
    يكشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۰۵ ب.ظ

    عوامل تاثیرگذار بر وفاداری مشتریان به برند

    عوامل تاثیرگذار بر وفاداری مشتریان به برند

    در استراتژی مشتریان، وفاداری برای هر سازمانی اهمیت استراتژیک دارد. مفهوم وفاداری مشتری۱ یکی از پرمطالعه ترین موضوعات، و یکی از ابتکاراتی است که به وفور توسط بازاریابها اجرا شده است. کوپلند۲ در سال ۱۹۲۳ و چرچیل۳ در سال ۱۹۴۲ موضوع وفاداری مشتریان در مبحث ...

    ادامه متن »

    راه هایی ساده برای نفوذ در قلب مشتری

    راه هایی ساده برای نفوذ در قلب مشتری رمز موفقیت بازاریابان بزرگ، کیفیت رفتار آنها با مشتری است. یکی از تعاریف بازاریابی می تواند «هنر جلب رضایت مشتری برای انتخاب، خرید و تکرار خرید یک کالا یا خدمت» باشد. مسئلۀ ...

    ادامه متن »
      ۰ نظر  کانال تلگرام مدیریت ارتباط با مشتری CRM موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۰۵
      علی خویه
      يكشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۰۱ ب.ظ

      اصول و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری ومشتری مداری


      حوزه آموزشی

      محتوای آموزشی

      ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

      -    مفهوم مشتری مدری

      -    اصول طرح ریزی و کار با CRM

      -    اصول مشتری مداری حرفه ای

      -    اهمیت ضرورت و اهداف مشتری مداری و حفظ مشتری

      ارتقای بینش و نگرش

      -    تفکر مشتری مداری

      -    تعریف جدید اصول بازاریابی و مشتری مداری

      -    تغییر نگرش به سوی واقعیت مشتریان

      -    نگرش واقعی مشتری مداری

      ارتقای مهارت

      -    مهارتهای مشتری مدای

      -    مهارت های تعامل با انواع مشتریان

      -    عناصر مشتری مداری

      -    فرایند تصمیم گیری مشتریان  و مصرف کنندگان

      -    مهارت آشنایی با ماهیت رفتار مصرف کننده و مشتریان

      -    انوع مشتریان و شیوه های برخورد و فروش به آنها

      -    ارزیابی فرهنگ مشتریان و مصرف کنندگان

      -    موانع و محدودیت های تاثیر گذار رفتار خریداران

      -    بازاریابی و ارزش های درونی و بیرونی مشتریان و مصرف کنندگان

      -    فرایند اجتماعی مشتریان

      -    ارتباطات درونی مشتریان

      -    انگیزش احساسات و شخصیت مصرف کنندگان و مشتریان

      -    یادگیری حافظه و هوش مشتریان و مصرف کنندگان

      -    سنجش هیجانات مشتریان

      -    مهارت شناخت مشتریان

      -    مهارت حفظ مشتریان

      -    مهارت تقسیم مشتریان

      -    مهارت کار و آشنایی با نرم افزار CRM

      -    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات متشریان

      -    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات مشتریان

      -    ا مهارت استفاده از قدرت تمرکز

      -    مهارت استفاده از قدرت سوال

      -    مهارت استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت

      -    مهارت تصویر سازی ذهنی

      -    مهارت TOTE

      -    مهارت ROLE

      -    مهارت متا

      مدرس دوره

      علی خویه

      09122991608. 

      khooyeh.ir

        www.gmas.ir

      مدرس دانشگاه و سخنران

      مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی

      بیش از 18 سال تجربه ی اجرایی در زمینه های مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و...

      ۰ نظر  کانال تلگرام مدیریت ارتباط با مشتری CRM موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۰۱
      علی خویه
      يكشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۴:۴۹ ب.ظ

      مشتری مداری و crm

      ۰ نظر  کانال تلگرام مدیریت ارتباط با مشتری CRM موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۴۹
      علی خویه