سنجش رضایت مشتریان (CSM)
ــراخـوان کـارگـاه آمـوزشـی، سـمینـار، دوره آمـوزشـی :( عنوان دوره ) : سنجش رضایت مشتریان (CSM) |
|
|
|||||||
|
هـدف کـارگـاه آمـوزشـی، سـمینـار، دوره آمـوزشـی :- آشنایی با شیوه های سنجش و ارتقاء رضایت مشتریان |
||||||||
|
|
||||||||
|
م |
||||||||
نــحـوه بـرگـزاری پــودمــان آمــوزشـی :حضوری R غیرحضوری £ |
روش ارائــه مــحتــوی : کلاس درس R کارگاه آموزشی R
|
روش ارزشــیابــی : کتبیR عملی R مشارکت فعال در کلاس R |
|
||||||
|
مــدت زمــان بـرگــزاری : - ١٦ساعت و یا سمینار دو روزه
|