اصول و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری ومشتری مداری روانشناسی ارتباط مشتری
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
اصول و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری ومشتری مداری
روانشناسی ارتباط مشتری
مدرس: مهندس علی خویه
علی خویه
09122991608
khooyeh@gmail.com
باشگاه مشتریان از جمله مهمترین ابزارهای وفادارسازی مشتری جهت تحکیم و تقویت فعالیت های بازاریابی است. در واقع تمرکز باشگاه مشتریان بر روی توسعه روابط با مشتریان فعلی است. در تعریفی دیگر ((باشگاه مشتریان به عنوان یک حلقه برقرار کننده ارتباطات با افراد تعریف می شود، که به وسیله بنگاه اقتصادی و به منظور ایجاد ارتباطات مستقیم و منظم با مشتریان ایجاد شده و راهبری می شود. هدف باشگاه مشتریان، فعال کردن مشتریان و افزایش وفاداری آنها به وسیله ایجاد یک رابطه عاطفی با آنهاست)). همچنین یکی از اهداف راه اندازی باشگاه مشتریان افزایش دانش و اطلاعات بنگاه اقتصادی درباره رفنار و علایق مشتری خویش است. در واقع پس از ثبت نام مشتری در باشگاه مشتریان در هر بار مراجعه وی، بنگاه اقتصادی اطلاعات مفصلی در مورد رفتار مشتری، علائق و ساختار تقاضای وی دریافت می کند.
می توان نتیجه گرفت که فرآیند مدیریت یک باشگاه مشتریان، مجموعه اقدامات سازمان یافته در جهت ایجاد، حفظ و افزایش وفاداری مشتریان نسبت به یک برند هستند و بر خلاف تصور رایج، در یک محصول نرم افزاری خلاصه و محدود نمیشوند. اما توسعه فناوری اطلاعات در فضای کسب و کار این امکان را به وجود آورده است تا بتوان از این ظرفیت در جهت اهداف مد نظر از راه اندازی باشگاه مشتریان به نحو مطلوب استفاده نمود.
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
- مفهوم مشتری مدری - اصول طرح ریزی و کار با CRM - اصول مشتری مداری حرفه ای - اهمیت ضرورت و اهداف مشتری مداری و حفظ مشتری |
ارتقای بینش و نگرش |
- تفکر مشتری مداری - تعریف جدید اصول بازاریابی و مشتری مداری - تغییر نگرش به سوی واقعیت مشتریان - نگرش واقعی مشتری مداری |
ارتقای مهارت |
- مهارتهای مشتری مدای - مهارت های تعامل با انواع مشتریان - عناصر مشتری مداری - فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان - مهارت آشنایی با ماهیت رفتار مصرف کننده و مشتریان - انوع مشتریان و شیوه های برخورد و فروش به آنها - ارزیابی فرهنگ مشتریان و مصرف کنندگان - موانع و محدودیت های تاثیر گذار رفتار خریداران - بازاریابی و ارزش های درونی و بیرونی مشتریان و مصرف کنندگان - فرایند اجتماعی مشتریان - ارتباطات درونی مشتریان - انگیزش احساسات و شخصیت مصرف کنندگان و مشتریان - یادگیری حافظه و هوش مشتریان و مصرف کنندگان - سنجش هیجانات مشتریان - مهارت شناخت مشتریان - مهارت حفظ مشتریان - مهارت تقسیم مشتریان - مهارت کار و آشنایی با نرم افزار CRM - · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات متشریان - · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات مشتریان - ا مهارت استفاده از قدرت تمرکز - مهارت استفاده از قدرت سوال - مهارت استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت - مهارت تصویر سازی ذهنی - مهارت TOTE - مهارت ROLE - مهارت متا |
مدرس دوره
مهندس علی خویه
09122991608www.
در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا در محل
مدرس دانشگاه و سخنران
مولف و مترجم 6 عنوان کتاب تخصصی
تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی
با 10 سال تجربه اجرایی
مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما
ارایه بیش از 90000 نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی
نمونه هایی از کارگاه های آموزشی
آدرس سایت |
توضیح |
نام سایت |
http://www.creativeschool.persianblog.ir
|
آموزش تحقیق و اجرای کلیه مبانی و اصول مدیریت و مهندسی خلاقیت |
مدرسه خلاقیت ایران |
|
تحقیقات بازاریابی |
|
http://www.saleschool.persianblog.ir
|
|
مدرسه فروش ایران |
http://www.advertisingschool.persianblog.ir
|
|
مدرسه تبلیغات و ترفیع فروش |
http://www.storemanagement.persianblog.ir
|
آموزش مشاوره تحقیق و اجرای کلیه امور فروش و فروشگاهی
|
مدیریت فروشگاه |
http://www.marketingschool.persianblog.ir
|
مشاوره تحقیق آموزش اجرا - مدیریت بازاریابی فروش ارتباطات خلاقیت تبلیغات و خلاقیت
|
مدرسه بازاریابی ایران |
|
|
|
مدیریت بازاریابی |
|
کانال های بازاریابی کانال های توزیع خرده فروشی عمده فروشی فروش مویرگی لجستیک حمل و نقل کالا بسته بندی |
|
مشاور بازاریابی و تبلیغات |
|
تحقیقات بازاریابی |
|
آمیخته بازاریابی ابزار بازاریابی تکنیک ها و استراتژی های بازاریابی |
|
مدیریت محصول و خدمت |
|
قیمت گذاری و استراتژی های قیمت گذاری |
http://www.pricing.mihanblog.com |
مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی |
|
سبک های تبلیغات مکتب ها و سبک های بازاریابی مکتب ها و سبک های فروش |
|
بازار هدف |
|
بازاریابی خلاق تبلیغات خلاق فروش خلاق ارتباطات خلاق |
|
فروش حضوری فروش مویرگی تکنیک های فروش استراتژی های فروش فروشندگی شخصی بازاریابی مستقیم |
http://www.personalselling.mihanblog.com
|
باشگاه مشتریان کلوپ مشتریان مشاوره تحقیق و اجرای امور ارتباطات با مشتریان CRM |
|
|
|
|
مشاوره آموزش تحقیق و اجرا
ارتباطات، تجارت، بازرگانی، بازاریابی، تبلیغات، فروش و خلاقیت
مدرسه بازاریابی |
|
مدرسه فروش ایران |
http://www.saleschool.blogfa.com |
مدرسه برند ایران |
http://www.brandschool.blogfa.com |
بازاریابی و فروش پارتیزانی |
|
مدرسه تبلیغات ایران |
|
آمیخته بازاریابی ابزارهای بازاریابی و فروش ابزاربازاریابی آمیخته بازاریابی سبد بازاریابی سبد فروش سیستم بازاریابی |
|
بازاریابی بین الملل تجارت بین الملل بازرگانی بین الملل |
|
مشاور بازاریابی |
http://marketingconsulting.blogfa.com
|
فروش حضوری فروش حضوری فروش مویرگی تکنیک های فروش استراتژی های فروش |
http://www.personalselling.blogfa.com
|
کانال بازاریابی ایران کانال های توزیع و فروش بسته بندی حمل و نقل لجستیک
|
http://www.distributionchannel.blogfa.com
|
مدیریت فروشگاه کنترل اجرا برنامه ریزی مشاوره آموزش تحقیق و اجرا
|
http://www.storemanagement.blogfa.com
|
باشگاه مشتریان کلوپ مشتریان مشاوره تحقیق و اجرای امور ارتباطات با مشتریان CRM |
http://www.customerclub.blogfa.com/
|
09122991608