مدیریت ارتباط با مشتری، وفادارسازی مشتریان، افزایش و جذب مشتری

باشگاه مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری ، وفادارسازی مشتریان،راه اندازی باشگاه مشتریان، افزایش مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری، وفادارسازی مشتریان، افزایش و جذب مشتری

باشگاه مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری ، وفادارسازی مشتریان،راه اندازی باشگاه مشتریان، افزایش مشتری


مدیریت ارتباط با مشتری، وفادارسازی مشتریان، افزایش و جذب مشتری
علی خویه
09122991608
khooyeh@gmail.com
باشگاه مشتریان از جمله مهمترین ابزارهای وفادارسازی مشتری جهت تحکیم و تقویت فعالیت های بازاریابی است. در واقع تمرکز باشگاه مشتریان بر روی توسعه روابط با مشتریان فعلی است. در تعریفی دیگر ((باشگاه مشتریان به عنوان یک حلقه برقرار کننده ارتباطات با افراد تعریف می شود، که به وسیله بنگاه اقتصادی و به منظور ایجاد ارتباطات مستقیم و منظم با مشتریان ایجاد شده و راهبری می شود. هدف باشگاه مشتریان، فعال کردن مشتریان و افزایش وفاداری آنها به وسیله ایجاد یک رابطه عاطفی با آنهاست)). همچنین یکی از اهداف راه اندازی باشگاه مشتریان افزایش دانش و اطلاعات بنگاه اقتصادی درباره رفنار و علایق مشتری خویش است. در واقع پس از ثبت نام مشتری در باشگاه مشتریان در هر بار مراجعه وی، بنگاه اقتصادی اطلاعات مفصلی در مورد رفتار مشتری، علائق و ساختار تقاضای وی دریافت می کند.
می توان نتیجه گرفت که فرآیند مدیریت یک باشگاه مشتریان، مجموعه اقدامات سازمان یافته در جهت ایجاد، حفظ و افزایش وفاداری مشتریان نسبت به یک برند هستند و بر خلاف تصور رایج، در یک محصول نرم افزاری خلاصه و محدود نمی‌شوند. اما توسعه فناوری اطلاعات در فضای کسب و کار این امکان را به وجود آورده است تا بتوان از این ظرفیت در جهت اهداف مد نظر از راه اندازی باشگاه مشتریان به نحو مطلوب استفاده نمود.
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
موضوعات مطالب
خدمات ما
آموزش افزایش مشتری افزایش مشتری اصول و فنون مذاکره
شبکه های اجتماعی

کانال تلگرام

راهکارهایی برای افزایش فروش شما

صفحه ی اینستاگرام

صفحه ی لینکدین
طبقه بندی موضوعی
يكشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۵۳ ب.ظ

دوره آموزشی برنامه ریزی فروش

دوره آموزشی برنامه ریزی فروش

کارگاه آموزشی برنامه ریزی فروش

کارگاه مهندسی فروش

دوره برنامه ریزی فروش

مدیریت و مهندسی فروش

آموزش حرفه ای مدیران و کارشناسان ارشد فروش از مهم ترین وظایف هر بنگاه اقتصادی به شمار می آید، چرا که ارتباط مستقیمی با درآمد و سود خالص آن بنگاه اقتصادی دارد؛ در این دوره آموزشی شما با تکنیک های عملی افزایش فروش و ارتقاء سطح فروش به صورت کاربردی آشنا می شوید.

باشگاه مشتریان
نام استاد : جناب آقای
مهندس علی خویه       09122991608

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

www.brandschool.blogfa.com

www.guerrillamarketing.blogfa.com
www.advertisingschool.blogfa.

مدرس دانشگاه

مولف ومترجم 7 عنوان اثر تخصصی

با بیش از 10 سال تجربه اجرایی

مولف و مترجم کتاب پرفروش مدیریت فروشگاه و مهندسی فروش

عضو انجمن های بین المللی عضو هیات تحریریه نشریات تخصصی مهمان  و کارشناس برنامه های صدا وسیما
سر فصلهای دوره :

        اصول بازاریابی و فروش
فرآیند فروش حرفه ای
مدیریت ارتباط با مشتریان
وفادار سازی مشتریان
رضایتمندی مشتریان

·        برنامه ریزی فروش ( تعاریف مفاهیم اصول )

·        مهارتهای برنامه ریزی فروش

·        تکنیک های برنامه ریزی فروش

·        عوامل برنامه ریزی فروش

·        اجرای برنامه های فروش
هدف گذاری سالیانه و دوره ای فروش
سازماندهی تیم فروش
سازماندهی شبکه پخش و توزیع
تکنیک ها و تاکتیک های فروش موفق
ابزار های افزایش فروش
تعاریف اهمیت و ضرورت برنامه ریزی و مهندسی فروش

·        شاخص های مهندسی فروش

·        روانشناسی ارتباط با مشتری

·        تکنیک های مهندسی فروش

·        مهندس فروش و مهندسی بازار

·        اشتباه ها و خطاهای مهندسی فروش

·        تکنیک های ضد خطا در فروش

·        10 نقطه کور فروش

·        10 اشتباه فروش

·        مهندسی فروش در چند بازار جهانی

·        10 تکنیک مهندسی فروش

·        رفتار خریداران در مهندسی فروش و برنامه ریزی فروش

·        تکنیک های ارتباطی در فروش مدرن

·        10 تکنیک فروش خلاق

·        10 تاکتیک فروش خلاق

·        10 استرات‍ژی فروش خلاق

·        تکنیک های برقراری ارتباط خلاق با مشتری

·        10 تکنیک قیمت گذاری خلاق

·        10 تکنیک خلاق جذب مشتریان

·        دام ها و کابوس های فروشندگان

·        10 تکنیک فروش   خلاق

·        سبک های فروش

-        اصل مدل  TOTE در برنامه ریزی فروش

·        اصل مدل  ROLE در فروش و برنامه ریزی فروش

·        اصل مدل متا در فروش  و مهندسی فروش

·        اصل مدل  Score در فروش و برنامه ریزی فروش

همراه با نمایش فیلم اجرای مورد مطالعاتی و کارگاه آموزشی در کلاسی جذاب شاد و کاربردی

مدت دوره:

در دوره های 8 ، 16 و 32 ساعت قابل اجرا می باشد( با توجه به سرفصل های انتخابی و مسائل و مشکلات شرکت مورد نظر )

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی