مدیریت ارتباط با مشتری، وفادارسازی مشتریان، افزایش و جذب مشتری

باشگاه مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری ، وفادارسازی مشتریان،راه اندازی باشگاه مشتریان، افزایش مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری، وفادارسازی مشتریان، افزایش و جذب مشتری

باشگاه مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری ، وفادارسازی مشتریان،راه اندازی باشگاه مشتریان، افزایش مشتری


مدیریت ارتباط با مشتری، وفادارسازی مشتریان، افزایش و جذب مشتری
علی خویه
09122991608
khooyeh@gmail.com
باشگاه مشتریان از جمله مهمترین ابزارهای وفادارسازی مشتری جهت تحکیم و تقویت فعالیت های بازاریابی است. در واقع تمرکز باشگاه مشتریان بر روی توسعه روابط با مشتریان فعلی است. در تعریفی دیگر ((باشگاه مشتریان به عنوان یک حلقه برقرار کننده ارتباطات با افراد تعریف می شود، که به وسیله بنگاه اقتصادی و به منظور ایجاد ارتباطات مستقیم و منظم با مشتریان ایجاد شده و راهبری می شود. هدف باشگاه مشتریان، فعال کردن مشتریان و افزایش وفاداری آنها به وسیله ایجاد یک رابطه عاطفی با آنهاست)). همچنین یکی از اهداف راه اندازی باشگاه مشتریان افزایش دانش و اطلاعات بنگاه اقتصادی درباره رفنار و علایق مشتری خویش است. در واقع پس از ثبت نام مشتری در باشگاه مشتریان در هر بار مراجعه وی، بنگاه اقتصادی اطلاعات مفصلی در مورد رفتار مشتری، علائق و ساختار تقاضای وی دریافت می کند.
می توان نتیجه گرفت که فرآیند مدیریت یک باشگاه مشتریان، مجموعه اقدامات سازمان یافته در جهت ایجاد، حفظ و افزایش وفاداری مشتریان نسبت به یک برند هستند و بر خلاف تصور رایج، در یک محصول نرم افزاری خلاصه و محدود نمی‌شوند. اما توسعه فناوری اطلاعات در فضای کسب و کار این امکان را به وجود آورده است تا بتوان از این ظرفیت در جهت اهداف مد نظر از راه اندازی باشگاه مشتریان به نحو مطلوب استفاده نمود.
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
موضوعات مطالب
خدمات ما
آموزش افزایش مشتری افزایش مشتری اصول و فنون مذاکره
شبکه های اجتماعی

کانال تلگرام

راهکارهایی برای افزایش فروش شما

صفحه ی اینستاگرام

صفحه ی لینکدین
طبقه بندی موضوعی

دوره ی آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری و سنجش رضایت مشتری

مشاور مدیریت، مشاور فروش، مشاور بازاریابی

معرفی مدرس:

استاد علی خویه www.khooyeh.com،

مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازارگانی ایران و….  www.khooyeh.ir  09122991608   

دوره ی آموزشی TRIZ


تکنیک ها و شیوه های برخورد با مشتریان ناراضی

 

 

روش ها و سیستم های جذب مشتری

 

 

 

تکنیک های برقراری ارتباطات موثر

 

 

 

مهندسی فروش

 

 

 

بازاریابی خلاق

 

 

 

بازاریابی تلفنی

 

 

 

تکنیک های استخدام و تهیه نیروهای انسانی

 

 

 

تجزیه و تحلیل رفتار مصرف کننده در پیشبرد فروش و بازاریابی

 

 

 

اصول رفتارشناسی و رفتارسنجی در فروش

 

 

 

انگیزش و مدیریت انگیزه در فروش و بازاریابی

 

 

 

موانع و محدودیت های تاثیر گذار رفتار خریداران

 

 

 

روش های افزایش خلاقیت در نیروهای انسانی

 

 

 

دوره کاربردی خلاقیت در منابع انسانی

 

 

 

مدیریت تخفیف، تکنیک های تخفیف و روانشناسی تخفیف

 

 

 

تکنیک های قیمت گذاری و قیمت گذاری

 

 

 

تاکتیک های مذاکره  در شرایط مشکل

 

 

 

مدیریت نمایندگی ها و کانالهای توزیع

 

 

 

تجارت الکترونیک و روشهای بهبود تجارت الکترونیک

 

 

 

تبلیغات انسانی مناسب برای بهبود ارتباطات بازاریابی

 

 

ارتباطات بازاریابی بین الملل

 

 

 

طراحی و چیدمان مناسب فروشگاه

 

 

 

 

 

عناوین دوره های آموزشی گروه Gmas:

تکنیک ها و شیوه های برخورد با مشتریان ناراضی

 

 

 

روش ها و سیستم های جذب مشتری

 

 

 

تکنیک های برقراری ارتباطات موثر

 

 

 

مهندسی فروش

 

 

 

بازاریابی خلاق

 

 

 

بازاریابی تلفنی

 

 

 

تکنیک های استخدام و تهیه نیروهای انسانی

 

 

 

تجزیه و تحلیل رفتار مصرف کننده در پیشبرد فروش و بازاریابی

 

 

 

اصول رفتارشناسی و رفتارسنجی در فروش

 

 

 

انگیزش و مدیریت انگیزه در فروش و بازاریابی

 

 

 

موانع و محدودیت های تاثیر گذار رفتار خریداران

 

 

 

روش های افزایش خلاقیت در نیروهای انسانی

 

 

 

دوره کاربردی خلاقیت در منابع انسانی

 

 

 

مدیریت تخفیف، تکنیک های تخفیف و روانشناسی تخفیف

 

 

 

تکنیک های قیمت گذاری و قیمت گذاری

 

 

 

تاکتیک های مذاکره  در شرایط مشکل

 

 

 

مدیریت نمایندگی ها و کانالهای توزیع

 

 

 

تجارت الکترونیک و روشهای بهبود تجارت الکترونیک

 

 

 

تبلیغات انسانی مناسب برای بهبود ارتباطات بازاریابی

 

 

 

ارتباطات بازاریابی بین الملل

 

 

 

طراحی و چیدمان مناسب فروشگاه

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی