مدیریت ارتباط با مشتری، وفادارسازی مشتریان، افزایش و جذب مشتری

باشگاه مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری ، وفادارسازی مشتریان،راه اندازی باشگاه مشتریان، افزایش مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری، وفادارسازی مشتریان، افزایش و جذب مشتری

باشگاه مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری ، وفادارسازی مشتریان،راه اندازی باشگاه مشتریان، افزایش مشتری


مدیریت ارتباط با مشتری، وفادارسازی مشتریان، افزایش و جذب مشتری
علی خویه
09122991608
khooyeh@gmail.com
باشگاه مشتریان از جمله مهمترین ابزارهای وفادارسازی مشتری جهت تحکیم و تقویت فعالیت های بازاریابی است. در واقع تمرکز باشگاه مشتریان بر روی توسعه روابط با مشتریان فعلی است. در تعریفی دیگر ((باشگاه مشتریان به عنوان یک حلقه برقرار کننده ارتباطات با افراد تعریف می شود، که به وسیله بنگاه اقتصادی و به منظور ایجاد ارتباطات مستقیم و منظم با مشتریان ایجاد شده و راهبری می شود. هدف باشگاه مشتریان، فعال کردن مشتریان و افزایش وفاداری آنها به وسیله ایجاد یک رابطه عاطفی با آنهاست)). همچنین یکی از اهداف راه اندازی باشگاه مشتریان افزایش دانش و اطلاعات بنگاه اقتصادی درباره رفنار و علایق مشتری خویش است. در واقع پس از ثبت نام مشتری در باشگاه مشتریان در هر بار مراجعه وی، بنگاه اقتصادی اطلاعات مفصلی در مورد رفتار مشتری، علائق و ساختار تقاضای وی دریافت می کند.
می توان نتیجه گرفت که فرآیند مدیریت یک باشگاه مشتریان، مجموعه اقدامات سازمان یافته در جهت ایجاد، حفظ و افزایش وفاداری مشتریان نسبت به یک برند هستند و بر خلاف تصور رایج، در یک محصول نرم افزاری خلاصه و محدود نمی‌شوند. اما توسعه فناوری اطلاعات در فضای کسب و کار این امکان را به وجود آورده است تا بتوان از این ظرفیت در جهت اهداف مد نظر از راه اندازی باشگاه مشتریان به نحو مطلوب استفاده نمود.
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
موضوعات مطالب
خدمات ما
آموزش افزایش مشتری افزایش مشتری اصول و فنون مذاکره
شبکه های اجتماعی

کانال تلگرام

راهکارهایی برای افزایش فروش شما

صفحه ی اینستاگرام

صفحه ی لینکدین
طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۴۰۲، ۱۲:۰۷ ب.ظ

مدرس و مشاور فروش و بازاریابی دکتر علی خویه

 

چه چیزی فروشنده را تبدیل به فروشنده حرفه ای می‌کند؟ تجربه‌؟ مهارت؟ انگیزه؟ Doctorsales.ir فروشنده حرفه ای کیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟سرمایه گذاری بر روی نیروی فروش و انتظار برای #افزایش_فروش ریسک بزرگی است، زیرا احتمال سرازیر شدن سود فراوان و در عین حال ضرر قابل توجه به طور یکسان وجود دارد. بنابراین استخدام بهترین #کارشناس_فروش ، تقریبا به اندازه پیدا کردن سوزن در انبار کاه سخت است! اما قطعا برای انتخاب بهترین گزینه فروش باید فردی را یافت که ذاتا خصوصیات یک فرد موفق را دارد. خواه شما #مدیر_فروش باشید یا خواه فروشنده باشید، بسیار مهم است که این ویژگی‌ها را بدانید تا بتوانید آنها را در خود شکل داده و توسعه دهید. فروش بیشتر راجع به مهارت‌های عملی است، چرا که این مهارت‌ها در مورد به خاطر سپردن مهارت‌های مذاکره و کسب آگاهی در مورد محصول است. کسانی که در فروش موفق هستند می‌دانند که فروشنده حرفه ای شدن یعنی با دل و فکر و روحت وارد کار شدن یعنی با گوشت و خونت عجین شدن. موفق باشید.

 

۰ نظر  کانال تلگرام مدیریت ارتباط با مشتری CRM موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۰۲ ، ۱۲:۰۷
علی خویه