مدیریت ارتباط با مشتری، وفادارسازی مشتریان، افزایش و جذب مشتری

باشگاه مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری ، وفادارسازی مشتریان،راه اندازی باشگاه مشتریان، افزایش مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری، وفادارسازی مشتریان، افزایش و جذب مشتری

باشگاه مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری ، وفادارسازی مشتریان،راه اندازی باشگاه مشتریان، افزایش مشتری


مدیریت ارتباط با مشتری، وفادارسازی مشتریان، افزایش و جذب مشتری
علی خویه
09122991608
khooyeh@gmail.com
باشگاه مشتریان از جمله مهمترین ابزارهای وفادارسازی مشتری جهت تحکیم و تقویت فعالیت های بازاریابی است. در واقع تمرکز باشگاه مشتریان بر روی توسعه روابط با مشتریان فعلی است. در تعریفی دیگر ((باشگاه مشتریان به عنوان یک حلقه برقرار کننده ارتباطات با افراد تعریف می شود، که به وسیله بنگاه اقتصادی و به منظور ایجاد ارتباطات مستقیم و منظم با مشتریان ایجاد شده و راهبری می شود. هدف باشگاه مشتریان، فعال کردن مشتریان و افزایش وفاداری آنها به وسیله ایجاد یک رابطه عاطفی با آنهاست)). همچنین یکی از اهداف راه اندازی باشگاه مشتریان افزایش دانش و اطلاعات بنگاه اقتصادی درباره رفنار و علایق مشتری خویش است. در واقع پس از ثبت نام مشتری در باشگاه مشتریان در هر بار مراجعه وی، بنگاه اقتصادی اطلاعات مفصلی در مورد رفتار مشتری، علائق و ساختار تقاضای وی دریافت می کند.
می توان نتیجه گرفت که فرآیند مدیریت یک باشگاه مشتریان، مجموعه اقدامات سازمان یافته در جهت ایجاد، حفظ و افزایش وفاداری مشتریان نسبت به یک برند هستند و بر خلاف تصور رایج، در یک محصول نرم افزاری خلاصه و محدود نمی‌شوند. اما توسعه فناوری اطلاعات در فضای کسب و کار این امکان را به وجود آورده است تا بتوان از این ظرفیت در جهت اهداف مد نظر از راه اندازی باشگاه مشتریان به نحو مطلوب استفاده نمود.
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
موضوعات مطالب
خدمات ما
آموزش افزایش مشتری افزایش مشتری اصول و فنون مذاکره
شبکه های اجتماعی

کانال تلگرام

راهکارهایی برای افزایش فروش شما

صفحه ی اینستاگرام

صفحه ی لینکدین
طبقه بندی موضوعی
يكشنبه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۳، ۰۷:۵۴ ب.ظ

آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش

آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش یکی از مراکز پیشرو در حوزه‌های آموزش، مشاوره و اجرای پروژه‌های مدیریت بازاریابی و فروش در ایران است. این آکادمی با بیش از یک دهه سابقه درخشان، خدمات ارزشمندی به سازمان‌ها، شرکت‌ها و افراد ارائه می‌دهد. در ادامه، توضیحات بیشتری درباره این آکادمی و کانال‌های مرتبط با آن ارائه می‌دهم:


درباره آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش

  • تاریخچه: این آکادمی یکی از اولین و قدیمی‌ترین مراکز تخصصی در حوزه آموزش و مشاوره فروش و بازاریابی در ایران است.

  • ماموریت: ارتقای دانش و مهارت‌های فروش و بازاریابی در بین مدیران، فروشندگان و کارآفرینان.

  • خدمات: ارائه دوره‌های آموزشی، مشاوره تخصصی و اجرای پروژه‌های فروش و بازاریابی.


کانال‌ها و صفحات آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش

۱. وب‌سایت اصلی

  • لینک: http://doctorsales.ir

  • محتوای آموزشی: دسترسی به مقالات تخصصی، اطلاعات دوره‌ها و خدمات مشاوره.

۲. وبلاگ دکتر علی خویه

  • لینک: http://alikhooyeh.blogfa.com

  • محتوای آموزشی: مطالب آموزشی و مقالات تخصصی در حوزه‌های فروش و بازاریابی.

۳. صفحه اینستاگرام

  • لینک: http://instagram.com/doctorsales.ir

  • محتوای آموزشی: پست‌های آموزشی، ویدئوهای کوتاه و اطلاع‌رسانی درباره دوره‌ها و کارگاه‌ها.

۴. کانال تلگرام

  • لینک: https://t.me/mmsbc

  • محتوای آموزشی: مطالب آموزشی، مقالات و نکات کاربردی در حوزه فروش و بازاریابی.

۵. کانال ایتا (Eitaa)

  • لینک: eitaa.com/doctorsales

  • محتوای آموزشی: مطالب آموزشی و مشاوره‌ای در حوزه‌های فروش و بازاریابی.

۶. کانال روبیکا (Rubika)

  • لینک: https://rubika.ir/doctorsales

  • محتوای آموزشی: مطالب آموزشی و مشاوره‌ای در حوزه‌های فروش و بازاریابی.

۷. کانال بله (Bale)

  • لینک: https://ble.ir/doctorsales

  • محتوای آموزشی: مطالب آموزشی و مشاوره‌ای در حوزه‌های فروش و بازاریابی.

۸. کانال گپ (Gap)

  • لینک: https://gap.im/doctorsales

  • محتوای آموزشی: مطالب آموزشی و مشاوره‌ای در حوزه‌های فروش و بازاریابی.

۹. کانال سروش (Soroush)

  • لینک: https://splus.ir/salesdr

  • محتوای آموزشی: مطالب آموزشی و مشاوره‌ای در حوزه‌های فروش و بازاریابی.


خدمات آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش

۱. دوره‌های آموزشی

  • دوره‌های فروش: آموزش تکنیک‌های فروش حرفه‌ای، مدیریت تیم فروش و مذاکره در فروش.

  • دوره‌های بازاریابی: آموزش استراتژی‌های بازاریابی، برندینگ و بازاریابی دیجیتال.

  • کارگاه‌های عملی: کارگاه‌های کوتاه‌مدت با هدف تمرین مهارت‌های فروش و بازاریابی.

۲. مشاوره تخصصی

  • مشاوره فروش: طراحی و پیاده‌سازی استراتژی‌های فروش.

  • مشاوره بازاریابی: بهبود فرآیندهای بازاریابی و افزایش اثربخشی کمپین‌ها.

  • مشاوره برندینگ: طراحی و توسعه هویت برند.

۳. اجرای پروژه‌ها

  • اجرای پروژه‌های فروش: بهبود فرآیندهای فروش و افزایش سودآوری.

  • اجرای پروژه‌های بازاریابی: طراحی و اجرای کمپین‌های بازاریابی.


چگونه از خدمات آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش استفاده کنیم؟

  1. عضو شوید: با کلیک روی لینک‌های بالا، عضو کانال‌ها و صفحات شوید.

  2. مطالعه و یادگیری: از مطالب آموزشی، مقالات، ویدئوها و نکات کاربردی استفاده کنید.

  3. شرکت در دوره‌ها: از طریق اطلاع‌رسانی‌های انجام‌شده، در دوره‌ها و کارگاه‌ها ثبت‌نام کنید.

  4. درخواست مشاوره: برای دریافت مشاوره تخصصی، با آکادمی تماس بگیرید.


چرا آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش؟

  • تخصص و تجربه: بیش از یک دهه سابقه درخشان در حوزه آموزش و مشاوره فروش و بازاریابی.

  • محتوای کاربردی: ارائه مطالب آموزشی که بلافاصله قابل اجرا هستند.

  • تیم متخصص: استفاده از نیروهای متخصص در حوزه‌های فروش و بازاریابی.

  • همراهی مستمر: پشتیبانی و مشاوره حتی پس از پایان دوره‌ها.

 کانال تلگرام مدیریت ارتباط با مشتری CRM موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۱۲/۱۲
علی خویه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی