مدیریت ارتباط با مشتری، وفادارسازی مشتریان، افزایش و جذب مشتری

باشگاه مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری ، وفادارسازی مشتریان،راه اندازی باشگاه مشتریان، افزایش مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری، وفادارسازی مشتریان، افزایش و جذب مشتری

باشگاه مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری ، وفادارسازی مشتریان،راه اندازی باشگاه مشتریان، افزایش مشتری


مدیریت ارتباط با مشتری، وفادارسازی مشتریان، افزایش و جذب مشتری
علی خویه
09122991608
khooyeh@gmail.com
باشگاه مشتریان از جمله مهمترین ابزارهای وفادارسازی مشتری جهت تحکیم و تقویت فعالیت های بازاریابی است. در واقع تمرکز باشگاه مشتریان بر روی توسعه روابط با مشتریان فعلی است. در تعریفی دیگر ((باشگاه مشتریان به عنوان یک حلقه برقرار کننده ارتباطات با افراد تعریف می شود، که به وسیله بنگاه اقتصادی و به منظور ایجاد ارتباطات مستقیم و منظم با مشتریان ایجاد شده و راهبری می شود. هدف باشگاه مشتریان، فعال کردن مشتریان و افزایش وفاداری آنها به وسیله ایجاد یک رابطه عاطفی با آنهاست)). همچنین یکی از اهداف راه اندازی باشگاه مشتریان افزایش دانش و اطلاعات بنگاه اقتصادی درباره رفنار و علایق مشتری خویش است. در واقع پس از ثبت نام مشتری در باشگاه مشتریان در هر بار مراجعه وی، بنگاه اقتصادی اطلاعات مفصلی در مورد رفتار مشتری، علائق و ساختار تقاضای وی دریافت می کند.
می توان نتیجه گرفت که فرآیند مدیریت یک باشگاه مشتریان، مجموعه اقدامات سازمان یافته در جهت ایجاد، حفظ و افزایش وفاداری مشتریان نسبت به یک برند هستند و بر خلاف تصور رایج، در یک محصول نرم افزاری خلاصه و محدود نمی‌شوند. اما توسعه فناوری اطلاعات در فضای کسب و کار این امکان را به وجود آورده است تا بتوان از این ظرفیت در جهت اهداف مد نظر از راه اندازی باشگاه مشتریان به نحو مطلوب استفاده نمود.
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
موضوعات مطالب
خدمات ما
آموزش افزایش مشتری افزایش مشتری اصول و فنون مذاکره
شبکه های اجتماعی

کانال تلگرام

راهکارهایی برای افزایش فروش شما

صفحه ی اینستاگرام

صفحه ی لینکدین
طبقه بندی موضوعی
دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۱۱ ب.ظ

کاربرد CRM

کاربرد  CRM : به صورت معمولی 

 ثبت تماس تلفنی بر روی پروفایل کاربر به همراه توضیحات تماس، مدت و ... 

 ثبت یادداشت بر روی اطلاعات کاربر 

 الحاق فایل های مرتبط با هر کسب و کار 

 ثبت قرار ملاقات های مرتبط با هر کسب و کار 

 مشاهده تمامی سوابق عملیاتی، ارتباطی و مالی هر کسب وکار در قالب تاریخچه جامع 

 گزارش فعالیت های روزانه یک کارشناس

 تعریف کارهای روزانه 

 تخصیص کار جدید یا ارجاع کار موجود به سایر کاربران سیستم 

 امکان تایید و رد کارهای تخصیص یافته 

 ثبت پیگیری بر روی شرکت ها، فرصت ها و کارها 

 ثبت یادآوری برای وظایف و پیگیری ها



و حرفه ای تر :

 پشتیبانی و سازگاری با انواع سیستم های تلفنی (انواع سانترال، سیستم های VOIP مبتنیبر Astersk و CallerID ها) 

 پیدا کردن و نمایش لحظه ای اطلاعات کسب و کار مرتبط با شماره تماس های دریافتی شرکت (Caller ID) 

 ثبت جزئیات تماس های ورودی و خروجی از قبیل مدت تماس، شماره،زمان،داخلی پاسخگوی تماس ورودی/خروجی 

 ثبت خودکار تماس های دریافتی بر روی اطلاعات یک شرکت با توجه به قابلیت Caller ID 

 قابلیت دسته بندی رنگی شرکت ها و نمایش رنگ مرتبط در هنگام تماس دریافتی 

 دسترسی سریع به عملیات پرکاربرد روزانه واحد فروش و CRM از طریق صفحه Caller ID 

 قابلیت ضبط نامحدود مکالمات تلفنی ورودی/خروجی تا 128 خط به صورت همزمان و الحاق به تماس مرتبط 

 قابلیت ثبت و نمایش مسیر پاسخگویی تماس ها در واحدهای مختلف شرکت 

 امکان جستجو در لیست تماس های ورودی/خروجی و گزارش کامل از تماس های هر یک از کارشناسان



در کنار موارد بالا در خصوص مدیریت فروش + بازاریابی و تبلیغات و بانک های اطلاعاتی نیز استفاده دارد که فعلا به علت طولانی شدن مطلب از ارائه توضیحات مربوطه خودداری می کنم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی