پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۲۲ ق.ظ
روش های موثر حفظ مشتریان
ارزیابی سازمان از نظر جلب رضایت مشتری
انتقال واضح و روشن هدف سازمان در ارائه خدمات مناسب به مشتریان
عمل به تعهدات و دقت بر روی قول های داده شده
رضایت مشتریان واعتماد سازی
آگاهی مشتریان در مورد محصولات و اعتماد مشتریان
ارزیابی مداوم برند
توجه به نوآوری
توجه به نطرات کارکنان به عنوان مشتریان داخلی
ایجاد حس وفاداری در مشتریان نسبت به محصولات شرکت
تعیین ارزش مادام العمر مشتری برای شرکت
علی خویه
مجری طرح های مهندسی فروش
مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......