پرسش هایی برای سنجش رضایت مشتریان
آیا مدیران ارشد و مدیران میانی می توانند هدف سازمان در ارائه خدمات به مشتریان را به درستی به کارکنان توضیح دهند ؟
آیا تمامی اعضای تیم ارشد مدیریتی سازمان ، عوامل اصلی که موجب آسیب رسیدن به اعتماد مشتریان می شود را می شناسند ؟
آیا برند شرکت به راستی بهترین انتخاب برای مشتریان است ؟ آیا در یک ماه یا یک سال آینده همچنان این روند ادامه خواهد داشت ؟
آیا در یک سال گذشته پذیرای حداقل یک طرح تازه که به نوآوری انجامیده باشد ، بوده ایم ؟
آیا کارکنان کلیدی سازمان طی 3 ماه گذشته ،سئوال چالش برانگیزی از شما پرسیده اند یا پیشنهاد تأثیرگذاری برای پیشرفت سازمان داده اند؟
علی خویه
مجری طرح های مهندسی فروش
مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
▆
برگزاری بیش از صدها دوره، کارگاه آموزشی، سمینار و سخنرانی اجرایی و عملیاتی در شرکت ها و موسسات معتبر ملی و بین الملللی ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و ....
▆
آموزش در محل کار شما