رضایت مشتریان و اعتماد سازی
رضایت مشتریان به "اعتماد سازی" منجر می شود ، امری که یکی از اجزای کلیدی یک برند ارزشمند را تشکیل می دهد و به نوبه خود در توسعه نوآوری در شرکت کمک می کند . در حقیقت هر نوآوری موفقیت آمیزی می تواند به قدرت یک برند کمک کند و در عین حال
یک برند قدرتمند مشتریان را تشویق می کند تا محصولات و خدمات تازه و جدید شرکت را امتحان کنند. نام یک برند قدرتمند باعث میشود که مشتریان ، حتی نسبت به نواقص احتمالی محصولات جدید آن تا حدی چشم پوشی کنند .
تعریف دکتر روستا از برند : “ برند = تعهد + قول “
Brand = Promise + Commitment
علی خویه
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی .......