سنجش ارزش مشتری برای شرکت
می توان با توجه به میزان خرید و استفاده مشتری از محصولات شرکت ، ارزش مشتری را برای شرکت تعیین نمود :
V = I * N
I = میزان پولی که هر سال از محصولات ما خریداری می کند
N = تعداد سال های مصرف
V = ارزش مادام العمر
در صورت ایجاد رابطه بلند مدت این ارزش بیشتر خواهد شد .
علی خویه
مجری طرح های مهندسی فروش
مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......